Home › Tych artykułów nie powinieneś unikać na żadnej diecie

Tych artykułów nie powinieneś unikać na żadnej diecie

Tracenie wagi, innymi słowy redukcja masy ciała, najczęściej koncentruje się na stosowaniu restrykcyjnych planów żywieniowych. Większa część z nich zawiera w sobie skrupulatnie rozpisany jadłospis.

Nie wspomina jednak o dwóch ważnych produktach - wodzie oraz błonniku.

Woda, jako źródło życia, pomocna jest nam do prawidłowego funkcjonowania. Z lekcji anatomii człowieka każdy najprawdopodobniej pamięta, że człowiek składa się z wody w powyżej 70%.

Odwodnienie organizmu ludzkiego ma okazję przyczynić się do licznych problemów zdrowotnych a uczucie pragnienia to tylko jeden z wielu przejawów, jaki może świadczyć o takim stanie rzeczy.

Osoba nie prowadząca wzmożonego (jeżeli chodzi o aktywność) trybu życia powinna spożywać na dzień od 1,5 do nawet 2 litrów wody na dzień.

Ci, jacy ćwiczą znacznie więcej. W żadnej diecie nie trzeba ograniczać spożycia płynów. Wręcz przeciwnie - im więcej, tym odpowiedniej. Też błonnik jest nam potrzebny do życia. Można go znaleźć w naturalnych produktach oraz w suplementach diety. Jest to substancja, jakiej organizm nie wchłania, lecz jednocześnie to naturalnie ona odpowiada za regulację procesów trawiennych. Zażycie trafnej ilości błonnika na dobę warunkuje regularność wypróżnień, niwelację uczucia pełności, gazów i krępujących wzdęć. Naukowcy dowiedli też, że brak błonnika może mieć oddziaływanie na powstawanie żylaków odbytniczych! Jak widać bez względu od stosowanej diety, czy to redukcyjnej czy oczyszczającej, w każdej z nich powinna odszukać się woda oraz omawiany już dobroczynny błonnik..


Inne artykuly na: tanie tabletki odchudzajace